Publicado: Sábado, 08 Julio 2017

Es comunica a tots els membres de la comunitat educativa de l'IES Macià Abela, que ja es troben disponibles els contractes de participació en el programa BancLlibres.

Per a obtindrel's, cal anar a la secció "DOCUMENTOS" i després entrar a la carpeta de "JEFATURA" (són els últims documents). En els contractes apareix la quantitat de la fiança de manteniment que haurà d'aportar el/la alumne/a participant. (es recorda que les normes de participació ja van ser exposades en el comunicat anterior així com la situació de recàlcul de fiança que es tractarà a setembre). L'alumne/a en qüestió haurà de descarregar-se el contracte del curs que vaja a cursar l'any acadèmic 2017-2018 (ELS REPETIDORS TAMBÉ HAN D'OMPLIR EL CONTRACTE!!!)

Comuniquem també l'horari d'atenció de la Comissió del Banc de Llibres per a la setmana del 10 all4 de juliol a saber: dillus, dimecres i dijous de 10.30 a 12.30, dimarts de 9.30 a 12.30. No s'atendrà fora de l'esmentat horari. Divendres 14 el coordinador no estarà a disposició del públic (lamentem les molèsties)