Publicado: Jueves, 07 Septiembre 2017

La comissió del Banc de Llibres comunica:

Que davant la falta d'assitència d'alguns alumnes a l'arreplegada de llibres, el coordinador del Banc de Llibres estarà a disposició del públic el proper divendres dia 8 en horari de 10h30 a 12h, per a resoldre dubtes, intercanvis de llibres, o entregues de lots de llibres.

Es vol informar que a partir d'avui, exceptuant el curs de 2n d'ESO, tots els lots de llibres que s'entreguen estaràn INCOMPLETS. Falten encara llibres per arribar i a més es farà una comanda extraordinària de llibres per a cobrir les necessitats de l'alumnat. Ja es va avisar en el comunicat anterior QUE LA COMISSIÓ DEL BANC DE LLIBRES NO ES FEIA RESPONSABLE D'UNA ENTREGA TARDANA DE LLIBRES SI ELS ALUMNES NO ACUDIEN EL DIA I L'HORA INDICATS.

El Banc de llibres vol demanar disculpes per que l'acte d'entrega de 3r d'ESO ha finalitzat a les 12h30 i no a les 13h com estava indicat per un problema mèdicofamiliar del coordinador que ha sorgit de manera imprevista. La comissió entén que hi ha pares que han de deixar la feina per arreplegar els llibres, però els pares i mares han d'entendre aquestes situacions i, sincerament, la família està per davant de la feina i recordem que no es toleraràn mals comentaris o juis al voltant de la professionalitat de cap treballador del centre.

També es vol recordar que la pàgina web del centre és l'únic canal d'informació oficial relatiu al Banc de Llibres i no informacions que venen de terceres persones, grups de whatsapp etc..i que desgraciadament, la connexió a internet i el món virtual es una OBLIGACIÓ per a tots tant per a professors (així ho sol.licita la Conselleria d'Educació) com per a alumnes i familiars.

Fetes aquestes aclaracions, recordem que demà divendres el coordinador del Banc de Llibres estarà disponible al públic (en secretaria) en l'horari ja citat, i a partir del dimarts 12 de setembre en horari lectiu (professor Pau Mascarell de Geografia i Història). Dilluns dia 11 de setembre no hi haurà atenció del  Banc de Llibres al ser dia de presentació de l'alumnat.