Publicado: Domingo, 03 Septiembre 2017

El Banc de Llibres de l'IES Macià Abela informa:

Els alumnes que cursaràn 4rt d'ESO al curs 2017-2018, com a participants del Banc de Llibres i que no van passar el dia 1 de setembre a agafar-los, i portar el contracte de participació i la fiança corresponent, HAN DE PASSAR A AGAFAR-LOS EL DIMARTS DIA 5 EN HORARI DE 10H30 A 12H30. SI NO ELS AGAFEN L'ESMENTAT DIA, HAURÀN DE BUSCAR AL COORDINADOR DEL BANC DE LLIBRES UNA VOLTA COMENÇAT EL CURS. HAURÀN DE PREGUNTAR PEL PROFESSOR PAU MASCARELL EN CONSERJERIA.

És necessari que passen ja que falten alguns llibres per encomanar i si tots els alumnes no els arrepleguen, la comissió del Banc de Llibres no podrà calcular les necessitats de llibres per a fer una nova comanda, i NO ES FA RESPONSABLE DE UNA ENTREGA TARDANA DELS LLIBRES ALS ALUMNES PARTICIPANTS QUE NO AGAFEN ELS SEUS LLIBRES EN EL DIA ASSENYALAT.

QUAN MÉS PROMPTE ES DONEN ELS LLIBRES ALS ALUMNES MÉS PROMPTE ES CALCULARÀN LES NOVES NECESSITATS I MÉS PROMPTE ARRIBARÀN ELS LLIBRES QUE FALTEN.

Ja es va insistir en la necessària col.laboració d'alumnes i famílies per al correcte desenvolupament del procés d'entrega dels llibres. Tornem a insistir en aquest apartat i es recorda que les condicions de participació en l'entrega dels llibres han estat assenyalades en comunicats anteriors.